dop

i dag har vi varit på barn dop...
lila maja..frans och saras lile goding...
blev trevligt och achilles hade varit jätte duktig hemma =)

är såååååååå sjukt trött i dag..
'skulle kunna gå och sova på direkten men det ska jag inte för jag ska snart i väg på vatten gympa....
jag har inte varit så duktiog med mitt viktväktarna i två veckor..
blir konstigt när man blir sjuk och sen har det kommit massa i vägen så det har aldrig blivit av....
får ta smällen i morgon när jag ska väg mig...

ja ja det är bara att ta nya tag i morgon...
ska börja med wiiet igen och nu har jag ju hund som måste ut på promenader också..=)
nä nu blir det inget mer skrivande i dag...
ha en  bra 2:a advent...
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0